آزمایشگاه آروین آزمای سرمد به عنوان آزمایشگاه نمونه استان تهران در سال 1397 انتخاب شد.
آزمایشگاه آروین آزمای سرمد در مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد و تقدیر از واحدهای برتر استان تهران (۶آذرماه)، به عنوان
ادارهکل استاندارد استان تهران با همکاری دفتر استانداردسازی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات، دوره آموزشی استاندارد راهنمایی سیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی، را برای دانشجویان این دانشگاه برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی ادارهکل استاندارد استان تهران، دوره آموزشی مذکور پس از ایجاد دفتر استانداردسازی در این واحد دانشگاهی و در پی انعقاد تفاهمنامه این ادارهکل و دانشگاه علوم و تحقیقات، با هدف تقویت و نهادینهسازی فرهنگ استاندارد در میان دانشجویان به عنوان قشر تاثیرپذیر و تاثیرگذار در جامعه و آشنایی دانشجویان با روند فعالیتهای استانداردسازی، برگزار شد.
در این دوره آموزشی، رئیس گروه پژوهشی ادارهکل استاندارد استان تهران به تبیین استاندارد ملی ایران به شماره 4557 برای دانشجویان پرداخت. همچنین راهنماییهای لازم برای استفاده از این سیستم به منظور دستیابی به ایمنی مواد غذایی در طول زنجیره غذایی از تولید اولیه تا مصرف نهایی ارائه شد.
آزمایشگاه آروین آزمای سرمد در مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد و تقدیر از واحدهای برتر استان تهران (۶آذرماه)، به عنوان
روز سه شنبه 29 فروردین 1402 دوره آموزشی با موضوع تشریح الزامات و ممیزی داخلی ISO/IEC 17025 در محل آزمایشگاه آروین آزما سرمد به
با اجراییشدن استاندارد جدید برچسبهای انرژی کولرهای آبی، تولید این دستگاه، صرفاً با الکتروموتورهای پربازده و کممصرف امکانپذیر